onsdag den 15. april 2015

Skal du med på kursus?

Jeg har lyst til, at reklamere i dag.
Ikke fordi jeg er blevet betalt for det eller endda engang opfordret til det, men fordi jeg synes det er nogen dejlige damer, der oven i købet har en masse klogt på hjertet der står bag dette kursus.

Det handler om antroposofi. Du ved, den filosofi og måde at tænke på, der ligger bag Steiner pædagogikken.

Det handler om vores børn. Denne gang de store af slagsen (de holder også kursus om de små nogen gange).
Jeg skal helt klart med, for min førstefødte er galoperende ind i nye tider hvor stemmen nok snart begynder at knække og det pludselig er blevet meget vigtigt hvordan håret sidder.
Altså, han er tween og godt på vej ind i den "frygtede" teenage-alder.

Hvordan håndterer man så det, på antroposofisk?
Jo, det er det de her dejlige damer ved en hel masse om, så jeg vil sidde klar med notetsblok og nyspidset blyant.

Jeg har godt set, at tilmeldingsfristen er i dag, men de dejlige damer har lovet mig, at hvis bare du skynder dig lidt, så går det at tilmelde sig stadigvæk.

Ses vi?






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails