tirsdag den 6. august 2013

Sverige

Jeg havde knap pustet ud efter en hæsblæsende uge på Audonicon, før jeg igen sad i en bil på landevejen.
Denne gang dog med dem jeg har tættest på mig; mine børn og min mand.
Og denne gang gik det over den anden bro fra sjælland, over til Sverige.

Foran ventede en uge på ødegård. Med stilhed, samvær og tid til alting.





















*
Vi fik snittet en del ;). Vi havde ikke taget ret meget legetøj med, så vi måtte jo straks lave noget.







På tur...






Og således takkede vi af ved Stenshult. Det var en fantastisk uge hvor min familie kom ned i gear og nød den smukke natur gården er omgivet af.
Vi kunne strække armene ud til siden og dreje rundt. Vi kunne råbe, vi kunne løbe, vi kunne sove længe.
De eneste vi generede var en vrissen fugl til tider eller en doven brumbasse der skyndte sig videre til nogle mere fredelige blomster.

Jeg elsker den evige fred langt, langt ude på landet. Jeg elsker også det travle byliv med de tætte energier. 
Men mest elsker jeg kontrasten mellem de to.


Malmö

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails