mandag den 5. august 2013

Audonicon - en uge i en anden verden.

Og så var der sommerskole på læreruddannelsen. Oh for en uge!
Langt pokker i vold fra hvor jeg slår min hverdagsfolder ligger der en bygning. Den bygning kalder de for Audonicon.
I starten af juli mødtes vi omkring 30 lærerstuderende om en uges intensiv undervisning i netop denne bygning.

Det var foredrag om Goethes farvelære, maleundervisning, eurytmi, sprogformning, polka, gode snakke, træthed, sang og musik, smil, lange dage, tung nattesøvn, afslutning for dem der var færdige...
Det var fantastisk!

Og cirka sådan her så det ud:














Min rejse gennem ugen i mine malerier :).








I dette rum havde vi fornøjelsen af, at lave eurytmi hver dag.
Det er en fantastisk sal at være midt i!


Således gik en uge. En uge med mange gaver i forskellige former.
Og således afsluttede jeg første år ud af tre, på min vej imod at blive lærer.

Hvem havde set den komme? Ikke mig ;).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails