mandag den 5. november 2012

Ramt af livet?


Roser foldet af visne blade. Der kommer en DIY snarest.

Jeg ved det. Jeg forsømmer bloggen dette efterår.
Men på den anden side af skærmen, her i mit liv, sker der så meget at jeg må sortere fra og være til stede der hvor det er vigtigst.
Hos mine børn, mine kære og hos mig selv.

Jeg er stille og larmende på samme tid.
Der er ting der rykker sig rundt inden i mig.
Jeg finder mine ægte værdier. Rydder op.
Græder hjælpeløst.
Samler mig selv op og går videre.
Griner så det kilder ud i fingerspidserne.
Disciplinerer mig selv.

Det er nye tider og det er godt.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Knus lige tilbage :). Og tak for lån af øre den anden dag.

      Slet
  2. Kæreste Synne, har faktisk tænkt på dig fordi du er så stille :)
    Men det er vel rart at blive tænkt på og savnet!
    Jeg har også "været dernede" dernede hvor tankerne er store og mange spørgsmål banker på.
    Men det er vist sundt nok at huske sig selv og være nærværende hos dem der har brug for det :)
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Libbie.

      Det er da fantastisk at være tænkt på :-). Mange tak!
      Jeg skal nok vende tilbage og være mere aktiv. Livet er en bevægelig størrelse, så ja, lige nu er min energi krævet et andet sted end i cyberspace.
      Men jeg savner den ping-pong der er her i blogland.

      Tak for ordene :).

      Kh,
      Synne

      Slet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails